آنلاین

آنلاین

هدف از ایجاد وبلاگ کمک به هم نوعانم وفعال بودن در محیط مجازی
آنلاین

آنلاین

هدف از ایجاد وبلاگ کمک به هم نوعانم وفعال بودن در محیط مجازی

دانلود رایگان بهترین مجموعه نرم افزارهای درایور بک Iobit

 
 

سلام دوستان :بنده حدود 6 سال لب تاب لینووو دارم که از همان اوایل سی دی درایور لب تابمو گم کردم از همه نوع نرم افزار درایو بک استفاده کردم اما متاسفانه هیچ کدوم جوابی بهم نداد بجز این مجموعه . نا گفته نماند برای دانلود این نرم افزارها باید تک به تک این نرم افزارهارو باید دانلود کنی ومن چونکه دیدم واقعا نرم افزاهی مفیدی هستند تصمیم گرفتم همه این نرم افزارها را جمع و در یک فایل winrarقرار بدم .که انشاالله مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد ...

IObit Smart Defrag  یکی از بهترین نرم افزارهای یکپارچه سازی هارد دیسک به حساب می آید که رایگان بودن آن یکی از امتیازات مثبت آن است. اگر شما هم احساس می کنید سرعت انجام عملیات های هارد دیسک جدیداً با پیغام های خطای مربوط به هارد دیسک مواجه می شوید، این نرم افزار حرفه ای به شما پیشنهاد می شود. سرعت چند برابری Defrag توسط این نرم افزار نسبت به Defragmenter خود ویندوز و همچنین ویژگی هایی از جمله قابلیت زمان بندی، گزارش گیری و ... را می توان به عنوان برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار نام برد. از ویژگی های کلیدی نرم افزار: افزایش کارایی و سرعت سیستم به طور استثنایی، بهینه سازی فضاهای خالی و اشغال شده هارد دیسک، نمایش لحظه ای فضای هارد دیسک به نحوی جالب و قابل درک ، برنامه ریزی برای انجام عملیات های یکپارچه سازی، بالا بودن سرعت نرم افزار نسبت به نرم افزار Defragmenter ویندوز، تنظیم برنامه برای انجام خودکار عملیات توسط نرم افزار، ارائه گزارش از انجام عملیات های Defrag، رابط کاربری قوی، زیبا و امن، استفاده واقعا آسان از نرم افزار.


IObit Malware Fighter یک برنامه بسیار عالی برای از بین بردن تمامی بد افزارها , نرم افزارهای جاسوسی مختلف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها ، کی لاگر ، رباتها، کرم ها، و ... می باشد. شما با استفاده از موتور دو هسته ای تعبیه شده در برنامه می توانید تمامی برنامه های مخرب که ممکن است به شما سیستم شما آسیب برساند از بین ببرید بدون آنکه کوچکترین مشکلی برای سیستم شما ایجاد و یا سیستم شما کند شود. این برنامه 3 روش برای از بین بردن بد افزارها دارد. اسکن هوشمند اسکن کامل اسکن سفارشی  و مطمئن باشید با این سه روش حرفه ای ترین و عمقی ترین بدافزارها از سیستم شما نابود خواهند شد.


قابلیت های نرم افزار IObit Malware Fighter :

  • امکان به روز رسانی خودکار و مکرر نرم افزار با استفاده از اینترنت
  • امکان اسکن سیستم با استفاده از سه متد مختلف
  • اسکن سیستم به صورت مداوم و اتوماتیک برای جلوگیری از نفوذ برنامه های مخرب به سیستم
  • ایجاد Real-time Protection بسیار قوی و قدرتمند با داشتن ابزاری همچون Startup Guard ،Browser Guard ،Network Guard ،File Guard ،Cookie Guard ،Process Guard ،USD Disk Guard و Malicious Action Guard
  • توانایی یافتن عمیق ترین فایل های مخرب با استفاده از فناوری DOG
  • تامین مراقبتی کامل به علت داشتن Anti-malware ،Anti-spyware ،Anti-adware ،Anti-trojan ،Anti-bots و ...
  • سریع و سبک بودن نرم افزار به سبب داشتن موتور جست و جوی بهینه شده ی دو هسته ای
  • دارای آخرین فن آوری محاسبات ابر برای تجزیه و تحلیل رفتار انواع فایل ها
  • سازگاری کامل با انواع آنتی ویروس ها و بسته های امنیتی


IObit Driver Booster درایورها نرم افزارهایی هستند که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می گردد که مطمئنأ جستجو در اینترنت بصورت دستی برای یافتن درایور مورد نظر امری وقت گیر است. نرم افزار IObit Driver Booster قادر است اینکار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزارهای شما را بروز رسانی نماید .


دانلود Advanced SystemCare Pro v10.0.3.620 + Ultimate v10.0.1.80 - نرم افزار بهینه سازی سیستم

هنگامی که برای اولین بار ویندوز نصب می کنید سیستم بسیار سریع و بدون مشکلی دارید. اما گاه می تواند از این بهینه تر نیز شود و یا وقتی مدتی از کار با ویندوز و نصب برنامه های مختلف می گذرد انواع و اقسام خطاها و خرابی به وجود می آید که در سرعت و کارایی سیستم نقش به سزایی دارد.
Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و. دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

قابلیت های کلیدی نر افزار Advanced SystemCare PRO:
- قابلیت یکپارچه سازی و بهینه سازی درایو هارد
- توانایی بهینه سازی و پاک سازی رجیستری
- کارکردن اتوماتیک در پیش زمینه
- حمایت از امنیت کامپیوتر
- قابلیت پاک کردن درایوهای هارد
- اجرای کامپیوتر در اوج عملکرد
- بهینه سازی سیستم و پایان کند شدن، فلج شدن، از کار افتادن و خطرات امنیتی
- پاک سازی از خطا ها و اجرای روان تر از همیشه سیستم
- استفاده آسان و بهینه سازی کل با یک کلیک با کاوش و پاک سازی برای مواظبت از سیستم
- حمایت از سیستم با پوییدن و حذف نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی  با به روز رسانی رایگان
- پاک سازی ویتدوز و بالا بردن اجرای سیستم با پاک کردن فایل های ناقص، خراب و غیر قابل استفاده و  حذف فایل های کهنه، ناخواسته و زدودن فیلد های خراب رجیستری
- نگه داشتن سیستم در بالاترین کارایی با تنظیم ویندوز در بهترین موقعیت سیستم و یکپارچه سازی فضای هارد دیسک
- و ...

برای دانلود این مجموعه اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد