آنلاین

آنلاین

هدف از ایجاد وبلاگ کمک به هم نوعانم وفعال بودن در محیط مجازی
آنلاین

آنلاین

هدف از ایجاد وبلاگ کمک به هم نوعانم وفعال بودن در محیط مجازی

دانلود Barcode Scanner 4.7.5 – نرم افزار بارکد خوان قدرتمند اندروید

نرم افزارهای زیادی در زمینه ی خواندن کدهای QR برای سیستم عامل اندروید موجود می باشد که با آن ها می توانید بارکد اجناس مختلف را بخوانید و اطلاعات آن ها را بدست آورید. امروز قصد معرفی یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های بارکدخوان با نام Barcode Scanner را داریم که با ان می توانید به راحت ترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن بارکد اجناس تجاری را بخوانید و اطلاعاتی همچون قیمت و … مربوط به آن ها را مشاهده کنید.

این اپلیکیشن امکاناتی را در اختیار شما کاربران قرار می دهد که می توانید اطلاعات ماتریکسی و کدهای QR مانند URL ، اطلاعات تماس و غیره را بخوانید و بدانید کیفیت محصول مورد نظر در چه حدی است ! کار کردن با این برنامه بسیار آسان است به گونه ای که پس از اجرای آن ، دوربین گوشی را به سمت شیء مورد نظر میگیرید تا برنامه اطلاعات مربوط به آن را بخواند و در نهایت اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار دهد.

در صورتی که با کامپیوتر به اینترنت متصل می شوید ، با همین برنامه قادرید که برنامه های سایت خودتان یعنی فارسروید را به راحتی و با سرعتی بالا دانلود کنید فقط کافیست دوربین گوشیتان را به سمت عکس بارکدی که در زیر هر پست قرار دارد بگیرید و دیگر هیچ !


  برای دانلود بارکد خوان اینجا نمایید.


نظرات 1 + ارسال نظر
miss_love جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 15:56 http://grave4.honor.es

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
885616

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد